Вакансії

Компанія FixUa займається ремонтом великої домашньої побутової техніки за викликом на дім, а також гарантійним обслуговування різноманітних брендів. Працюємо в великих містах України, Дзвони або пиши і дізнавайся про своє місто. Також шукаємо менеджера по обробці заявок в офіс. Шукаємо відповідальних, і чесних фахівців з бажанням розвиватися.

Нам не потрібні “Халтурники” наше завдання робити якісну послугу, щоб клієнт залишився задоволеним.

Йде набір на наступні вакансії:

  • Майстер з ремонту/підключенню пральних машин
  • Майстер по ремонту холодильників
  • Майстер з ремонту/установки/обслуговування кондиціонерів
  • Майстер з ремонту/установки/обслуговування бойлерів
  • Менеджер по обробці заявок

Обов’язки для майстрів

  1. Оперативний та якісний ремонт техніки на дому або майстерні, в разі великого ремонту
  2. Знання основних технічних проблем техніки
  3. Заміна основних агрегатів і вузлів техніки якісним запчастинами
  4. Спілкування з клієнтом, узгодження дати ремонту
  5. Уміння зрозуміти проблему по телефону і зробити попередню оцінку вартості ремонту
  6. Бажанно, уміння користування мессенджерами для ведення звіту за заявками (Навчимо, якщо потрібно)
  7. Вчасно відзвітувати про виконаний ремонт. Здача тижневого звіту (займає не більше 5 хвилин)
  8. Плюсом буде – наявність особистого автомобіля

Переваги роботи у нас:

  1. Гідний рівень оплати. Ваш дохід залежить від кількості прийнятих/виконаних робіт, більше виконаних заявок – вища заробітна плата, все прозоро
  2. Стабільний потік заявок. Прийом/виконання заявок здійснюється з понеділка по неділю. Вихідні дні на ваш розсуд.
  3. Комунікація майстер-компанія зручним для вас способами: Заявка на телефон/telegram/viber

Зацікавила вакансія майстра? Заповніть будь ласка «Форму», що б ми ознайомилися з Вами – Форма

Обов’язки для менеджерів по обробці заявок:

Робота полягає в прийнятті дзвінків від клієнтів з питань ремонту/установки/діагностики домашньої побутової техніки. Якщо відсутні знання в даній сфері, але ви хочете працювати і розвиватися – навчимо і розповімо, що до чого, на старті глибоких знань не вимагає. Головне завдання обробити заявку і оформити проблему клієнта в базі, після передати майстрові. Кількість дзвінків на одного менеджера від 20-50 / день.

Основні вимоги:

  • Ведення і облік заявок в Excel і схожих системах адміністрування
  • Контроль і облік отриманих оброблених і виконаних заявок
  • Введення тижневої звітності
  • Грамотна українська та російська мова
  • Ввічливість в спілкуванні з клієнтами
  • Стрессоустойчивость в конфліктних ситуаціях (рідкість, але можуть бути)
  • Бажання розвиватися і навчатися

Зацікавила вакансія менеджера? Заповніть будь ласка «Форму», що б ми ознайомилися з Вами – Форма

Залишити Заявку