Вакансії
Компанія FixUa займається ремонтом великої домашньої побутової техніки за викликом на дім, а також гарантійним обслуговування різноманітних брендів. Працюємо в великих містах України, Дзвони або пиши і дізнавайся про своє місто. Також шукаємо менеджера по обробці заявок в офіс. Шукаємо відповідальних, і чесних фахівців з бажанням розвиватися.
Нам не потрібні “Халтурники” наше завдання робити якісну послугу, щоб клієнт залишився задоволеним.
Йде набір на наступні вакансії:
- Майстер з ремонту/підключенню пральних машин
- Майстер по ремонту холодильників
- Майстер з ремонту/установки/обслуговування кондиціонерів
- Майстер з ремонту/установки/обслуговування бойлерів
- Менеджер по обробці заявок
Обов’язки для майстрів
- Оперативний та якісний ремонт техніки на дому або майстерні, в разі великого ремонту
- Знання основних технічних проблем техніки
- Заміна основних агрегатів і вузлів техніки якісним запчастинами
- Спілкування з клієнтом, узгодження дати ремонту
- Уміння зрозуміти проблему по телефону і зробити попередню оцінку вартості ремонту
- Бажанно, уміння користування мессенджерами для ведення звіту за заявками (Навчимо, якщо потрібно)
- Вчасно відзвітувати про виконаний ремонт. Здача тижневого звіту (займає не більше 5 хвилин)
- Плюсом буде – наявність особистого автомобіля
Переваги роботи у нас:
- Гідний рівень оплати. Ваш дохід залежить від кількості прийнятих/виконаних робіт, більше виконаних заявок – вища заробітна плата, все прозоро
- Стабільний потік заявок. Прийом/виконання заявок здійснюється з понеділка по неділю. Вихідні дні на ваш розсуд.
- Комунікація майстер-компанія зручним для вас способами: Заявка на телефон/telegram/viber
Зацікавила вакансія майстра? Заповніть будь ласка «Форму», що б ми ознайомилися з Вами – Форма
Обов’язки для менеджерів по обробці заявок:
Робота полягає в прийнятті дзвінків від клієнтів з питань ремонту/установки/діагностики домашньої побутової техніки. Якщо відсутні знання в даній сфері, але ви хочете працювати і розвиватися – навчимо і розповімо, що до чого, на старті глибоких знань не вимагає. Головне завдання обробити заявку і оформити проблему клієнта в базі, після передати майстрові. Кількість дзвінків на одного менеджера від 20-50 / день.
Основні вимоги:
- Ведення і облік заявок в Excel і схожих системах адміністрування
- Контроль і облік отриманих оброблених і виконаних заявок
- Введення тижневої звітності
- Грамотна українська та російська мова
- Ввічливість в спілкуванні з клієнтами
- Стрессоустойчивость в конфліктних ситуаціях (рідкість, але можуть бути)
- Бажання розвиватися і навчатися
Зацікавила вакансія менеджера? Заповніть будь ласка «Форму», що б ми ознайомилися з Вами – Форма